שאלות ותשובות
האם אתם מוכרים בסיטונות או גם ללקוחות פרטיים?
המכירה בסיטונות בלבד. אם אתה לקוח פרטי, נשמח לדעת מאיזו עיר ולהפנות אותך לחנויות המובחרות המשווקות את מוצרינו.
למה איני יכול לראות מחירים?
לא ניתן לראות מחירים מטעמי הגנה על לקוחותינו. לקוחות הרשומים באתר יכולים לראות מחירים לאחר ביצוע הרשמה. במידה ואין לך סיסמא אנא פנה אלינו באימייל ונשלח אליך סיסמא.
במידה ואתה לקוח חדש, אנא מלא את פרטיך בהרשמה ונציג מטעמנו יצור אתך קשר בהקדם וידאג להעביר לך סיסמא בכדי שתוכל לראות מחירים. סיסמא ניתנת אך ורק לרוכשים בסיטונאות.
במידה ואתה לקוח קיים ורשום באתר שלנו, עליך להכניס שם משתמש וסיסמא וללחוץ "היכנס" ותוכל לראות מחירים. אנא שמור את סיסמתך לשימוש חוזר באתר.
אני לקוח קיים של ארט יודאיקה, האם עלי להירשם?
אם הנך לקוח קיים של ארט ונמצא ברשימת התפוצה שלנו אתה אמור לקבל סיסמא ישירות לתא דואר האלקטרוני שלך, במידה ואין ברשותך את הסיסמא אנא צור קשר אתנו באימייל. במידה ואין לנו את כתובת האימייל שלך לא נוכל לשלוח לך סיסמא ועליך למלא את טופס ההרשמה ואנו נשלח לך בהקדם את הסיסמא האישית שלך.
האם ניתן להזמין דרך אתר האינטרנט?
כן, במידה שאתה לקוח של ארט, אנא וודא שאתה זוכר את הסיסמא שלך לאתר.
האם אפשרי להיפגש עם סוכן המכירות של ארט?
אם הנך בעל חנות יודאיקה או מעוניין לקנות יודאיקה בכמות גדולה צור עמנו קשר והסוכן שלנו ישמח להיפגש אתך בכל מקום בארץ בו תבחר. נציגי המכירות שלנו מגיעים גם לאזורים נרחבים ברחבי העולם.
האם המחירים אצל הסוכן שונים מהמחירים בקניה ישירות בארט יודאיקה?
לא, המחירים זהים. לכל לקוח יש סוכן שמטפל בו (לפי האזור שבו אתה נמצא) וכל ההזמנות נעשות דרך סוכן זה.
הסוכן ישמח לתת לך את המחירים והשירות הטובים ביותר כל ימות השנה.
האם יש לכם חדר תצוגה?
כן, יש לנו חדר תצוגה מרהיב ביבנה שפתוח ללקוחות כל השנה בימים ראשון עד חמישי בשעות 08:00 – 16:00.
אם אתה לקוח הקונה יודאיקה בסיטונות, אנו מזמינים אותך לחדר התצוגה בו תוכל לראות את כל המוצרים ולחוש אותם פיזית. (רצוי לתאם את הגעתך מראש).
האם אתם המקור של המוצרים או שאתם רק "סוחרים" בהם?
אנו המקור!
המוצרים הם פרי דמיוננו ופרי העיצוב של המחלקה הגרפית שלנו הכוללת את טובי המעצבים. אנו שוקדים יומם וליל לעצב ולייצר מוצרים יפים, שימושיים ובמחירים עממיים.
כמה זמן המוצרים נשמרים בסל קניות ?
המוצרים נשמרים בסל הקניות למשך 30 ימים, לאחר מכן סל הקניות יתרוקן וההזמנה תימחק.
יחד עם זאת, אנו ממליצים אחת לשבוע לסגור את סל הקניות גם במידה ולא סיימתם את ההזמנה, זאת מאחר וחלק מהמוצרים עלולים לאזול מהמלאי.